برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کارشناسی خودرو برلیانس

اگر تصمیم به خرید خودرو برلیانس دارید حتما قبل از خرید، از خدمات کارشناسی خودرو برلیانس ماشین بانک استفاده کنید. با استفاده از خدمات کارشناسی خودرو برلیانس با خیال راحت از سلامت بدنه ، رنگ خودرو، بخش های فنی و شاسی ها اطمینان حاصل کنید.

بهترین روش برای اینکه خودرو کارکرده را با خیال خریداری کنید، استفاده از خدمات کارشناسی خودرو است. در حال حاضر ده ها شرکت کارشناسی خودرو وجود دارد که با دریافت هزینه ای اندک خودرو مورد نظر شما را کارشناسی خواهند نمود. دقت داشته باشید که کارشناس به عنوان یک مشاور در طرف خریدار قرار دارد و هزینه دستمزد خود را از خریدار دریافت می کند. در صورتی که خریدار خودروهای خارجی یا گران قیمت هستید بهتر است از شرکت های متخصص در این امر کمک بگیرید که تجربه زیادی در کارشناسی خودروهای خارجی داشته اند.

شما در وب سایت ماشین بانک علاوه بر اینکه می توانید آگهی خودروهای فروشی را مشاهده نمایید، امکان استفاده از خدمات تخصصی کارشناسی خودرو را نیز دارید.کارشناسان ماشین بانک با درخواست شما در محل مورد نظر حاضر می شوند و به بررسی خودرو از لحاظ فنی ، بدنه ، رنگ و… می پردازند.

مزایای کارشناسی خودرو برلیانس ماشین بانک

  • کارشناسی قیمت خودرو برلیانس

قیمت خودرو برلیانس به عوامل مختلفی از جمله کارکرد خودرو، سال تولید، مدل خودرو، آسیب های وارد شده به خودرو و دیگر عوامل بستگی دارد. وب سایت ماشین بانک با همکاری کارشناسان مجرب و باتجربه در حوزه کارشناسی قیمت خودرو برلیانس به تعیین دقیق بازه قیمتی خودرو می پردازند.

  • بررسی تخصصی ۲۰۰ نقطه از خودرو برلیانس

کارشناسان ماشین بانک در حضور شما به بررسی ۲۰۰ نقطه مختلف از خودرو خواهند پرداخت و هر گونه مشکل یا آسیب دیدگی را به شما گزارش می دهند. این بررسی شامل بررسی بدنه و رنگ خودرو ، شناسایی آسیب ها ، تعویض قطعات ، بررسی فنی موتور و گیریبکس، بررسی صحت کارکرد آپشن های خودرو برلیانس ، جلوبندی و زیر بندی و… است.

کارشناسی خودرو

  • بررسی اسناد ، مدارک وضعیت بیمه و گارانتی خودرو

  • تنظیم قولنامه در صورت توافق طرفین

کارشناسی خودرو برلیانس به شما کمک می کند تا به صورت تخصصی و با استفاده از جدیدترین دستگاه های دیجیتالی تشخیص رنگ خودرو از سلامت خودرو مطمئن شوید.بسیاری از خودروهای موجود دارای آسیب هایی هستند که فروشنده سعی دارد تا آنها را از دید شما مخفی نگه دارد و فقط یک کارشناس مجرب می تواند این مشکلات را شناسایی نماید

پیشینه شرکت برلیانس

در سال های اخیر ماشین های ساخت کشور چین در کشورمان تنوع زیادی پیدا کرده است و شرکت های چینی زیادی منتظر حضور در بازار کشور هستند. شرکت برلیانس یک خودرو ساز چینی است که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد و تا سال ۲۰۰۳ تنها به تولید مینی بوس می پرداخت اما در سال ۲۰۰۳، با عقد یک قرارداد با شرکت بی ام و شروع به تولید و مونتاژ اتومبیل های سواری نیز نمود.شرکت برلیانس همکاری خود را با خودرو سازی سایپا در ایران شروع کرد و اولین مدل برلیانس در سال ۹۴ وارد بازار کشورمان شد.

با توجه به ظاهر جذاب و جوان پسند، برخورداری از امکانات خوب و قیمت مناسب ، خودرو برلیانس توانست به راحتی جایگاه خود را در بازار کشور پیدا کند. این شرکت به عرضه ۵ مدل خودرو در ایران پرداخت اما با افزایش تحریم ها ، تولید این خودرو در سال های اخیر با مشکل مواجه شده است و در حال حاضر برای فروش از سوی سایپا عرضه نمی شود. تولید نشدن مجدد این خودرو و قطعات جانبی گران قیمت موجب شده تا بازار خرید و فروش برلیانس با افت زیادی مواجه شود و متقاضیان کمتری برای خرید داشته باشد.

کارشناسی خودرو