برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کارشناسی خودرو لکسوس در محل

خودرو لکسوس یکی از برندهای تولید کننده ی خودروهای لوکس و بسیار با کیفیت در دنیاست که زیر مجموعه شرکت ژاپنی تویوتا می باشد. این برند در بیش از 80 کشور دنیا نمایندگی دارد و به صورت نمایندگی مستقیم شرکت به متقاضیان فروخته می شود. نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این برند در ایران شرکت ایرتویا می باشد.

خودروی ژاپنی و لوکس لکسوس از جمله خودروهای پرطرفدار در کشورمان است که با توجه به زیبایی و کیفیت بالای محصول توانسته در مدت زمان کمی طرفداران بسیاری پیدا نماید.

در صورتی که به دنبال خرید خودرو لکسوس یا فروش خودرو لکسوس خود هستید می توانید خودرو مورد نظر خود را از بین صدها آگهی در وب سایت ماشین بانک پیدا کرده یا خودرو خود را برای فروش در این وب سایت آگهی نمایید.

کارشناسی خودرو

همچنین متخصصان کارشناسی خودرو لکسوس ماشین بانک آمادگی ارائه انواع خدمات مرتبط با کارشناسی خودرو لکسوس در محل مورد نظر شما را دارند.

ورود به صفحه کارشناسی خودرو لکسوس و ثبت درخواست

خدمات ارائه شده برای کارشناسی خودرو لکسوس در محل توسط ماشین بانک

  • شناسایی  قطعات تعویض شده در خودرو و نقاط  آسیب دیده در بدنه
  • بررسی و تست سلامت فنی موتور خودرو لکسوس
  • تست گیربکس خودرو لکسوس
  • بررسی جلوبندی خودرو
  • بررسی سیستم برقی خودرو توسط کارشناس خودرو متبحر
  • تست دیاگ خودرو با استفاده از جدیدترین و به روزترین دستگاه های دیاگ که توانایی شناسایی کوچکترین عیب های خودرو را دارد
  • تست آپشن های خودرو لکسوس و اطمینان از صحت و سلامت آنها و همچنین فابریک یا غیر فابریک بودن آپشن ها
  • تعیین کارکرد واقعی خودرو توسط کارشناس خودرو

کارشناسی خودرو

1-  بررسی رنگ و بدنه خودرو توسط کارشناس

در ابتدا کارشناس ظاهر خودرو را مورد بررسی قرار خواهد داد و با استفاده از دستگاه دیجیتالی  به بررسی رنگ و بدنه خودرو خواهد پرداخت . دستگاه دیجیتالی تست رنگ خودرو توانایی شناسایی کوچکترین نقاط رنگ شدگی در بدنه خودرو را دارد و که با دقیق ترین جزئیات قابل مشاهده است.با توجه به میزان رنگ شدگی خودرو می توان آسیب های وارده به خودرو را مورد ارزیابی قرار داد.

2-  بررسی شاسی ها و ستون های خودرو

پس از بررسی رنگ و بدنه خودرو شاسی ها و ستون های خودرو مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در صورتی که خودرو دچار تصادف شدید شده باشد آثار این تصادف را می توان در بخش های شاسی و ستون خودرو مشاهده کرد.هرگونه تصادف و خوردگی در بخش شاسی و ستون ها موجب کاهش شدید قیمت خودرو می گردد. همچنین قطعاتی تعویضی نیز در بررسی های کارشناس شناسایی و مشخص می گردند.

3-  بررسی موتور خودرو

بخش اصلی کارکرد خودرو بر عهده موتور خودرو است و هر گونه خرابی در موتور خودرو منجر به کارکرد معیوب خودرو خواهد شد. با توجه به هزینه بالای تعمیر موتور خودروهای لکسوس اطمینان از سلامت موتور خودرو قبل از خرید بسیار مهم است و هرگونه مشکل باید توسط یک کارشناس یا مکانیک متخصص خودروهای لکسوس مورد بررسی قرار گرفته و هزینه تعمیر آن برآورد شود. در صورتی که از تجربه کافی برای کارشناسی موتور خودرو لکسوس برخوردار نیستید حتما قبل از خرید از خدمات کارشناسی خودرو ماشین بانک استفاده نمایید.

4- بررسی گیربکس خودرو

خرید خودرو کارکرده همیشه با ریسک خرابی قطعات همراه است. نحوه ی نگهداری از خودرو توسط مالک یا مالکان قبلی و نحوه ی استفاده از خودرو به علاوه سن خودرو  در خرابی قطعات تاثیرگذار است. گیربکس از جمله بخش هایی است که در هنگام رانندگی تحت فشارهای مختلف قرار می گیرد و امکان خرابی زیادی دارد و در صورت خرابی هزینه های زیادی برای تعمیرات به خریدار تحمیل خواهد نمود. در هنگام بررسی گیربکس خودرو توسط کارشناس خودرو لکسوس ماشین بانک، مشکلات گیربکس خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به اطلاع خریدار خواهد رسید.

5- بررسی جلو بندی

جلوبندی خودرو تاثیر به سزایی در کیفیت رانندگی دارد. هر گونه ضعف و ایراد در فرمان پذیری خودرو، سروصدای غیر طبیعی و اضاقی ، گیج شدگی خودرو ، لاستیک سایی، لق بودن لاستیک، کشیده شدن فرمان به یک سمت، انحراف خودرو در زمان ترمز می تواند نشان از خرابی یا مشکل در بخش جلوبندی خودرو باشد.

6- بررسی سیستم برقی خودرو

از زمان شروع کار خودرو تا زمان خاموش کردن خودرو سیستم برقی یکی از اجزایی است که نقش فعالی در حرکت خودرو  و کارکرد صحیح خودرو دارد.می توان گفت که تمامی آپشن های جدیدی که بر روی خودرو ها نصب می شود وابسته به سیستم برقی خودرو است و در صورت اشکال در سیستم برقی بخش های زیادی از خودرو دچار مشکل خواهند شد. خودروهای امروزی به دلیل پیچیدگی در سیستم برقی نیازمند این هستند که توسط یک کارشناس متخصص مورد بررسی قرار بگیرند.

7- تست دیاگ

با استفاده از تست دیاگ کارشناس خودرو این امکان را دارد که بسیاری از اشکالات خودرو را شناسایی کرده و مورد بررسی قرار دهد.

8- تست آپشن های خودرو

خودروهای لکسوس آپشن های بسیاری دارند که  صحت عملکرد آنها باید مورد بررسی کارشناس قرار بگیرند. خرابی یا مشکل در این آپشن ها می تواند موجب کاهش قیمت خودرو گردد.

9-  بررسی میزان کارکرد واقعی خودرو

بسیاری از افراد تلاش می کنند تا کارکرد واقعی خودرو را پنهان یا دستکاری کنند. کارشناس خودرو با استفاده از تجربه و سابقه کاری خود می تواند کارکرد واقعی خودرو را تشخیص دهد

کارشناسی خودرو لکسوس خود را به کارشناسان متخصص ماشین بانک بسپارید. ما در وب سایت ماشین بانک با همکاری بهترین کارشناسان خودرو تلاش داریم تا بهترین خدمات مرتبط با کارشناسی خودرو لکسوس را به شما ارائه نماییم.

کارشناسی خودرو

برای درخواست کارشناس خودرو لکسوس کافیست به صفحه کارشناسی خودرو مراجعه نمایید یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

ورود به صفحه کارشناسی خودرو و ثبت درخواست