برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

بهترین کارشناسی خودرو کرج

کارشناسی خودرو قبل از خرید خودرو یکی از روش هایی است که به شما کمک می کند تا با خیال راحت به خرید خودرو بپردازید. خرید خودرو بدون اطلاع کافی  از وضعیت بدنه، فنی و رنگ می تواند هزینه زیادی را در آینده برای شما داشته باشد در حالی که با کارشناسی خودرو با هزینه بسیار کم می توانید از وضعیت کامل و قیمت خودرو مطلع شده و با آسایش خودرو را خریداری نمایید. بازدید خودرو شامل تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی بدنه خودرو ، کارشناسی فنی و گیربکس ، سیستم برقی و آپشن و تست دیاگ و تست رانندگی است. هزینه کارشناسی خودرو بسته به نوع خودرو و نوع کارشناسی خودرو انتخاب شده متغیر خواهد بود.

وب سایت ماشین بانک یکی از برترین شرکت های فعال در زمینه کارشناسی خودرو که دارای سابقه بسیار طولانی در  زمینه خدمات مرتبط با خودرو  است هم اکنون خدمات کارشناسی خودرو  خود را در شهر کرج نیز ارائه می نماید.

با ارایه خدمات کارشناسی خودرو در محل ماشین بانک به راحتی و بدون دغدغه می توانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.

 خدمات شرکت ماشین بانک در بخش کارشناسی خودرو در کرج شامل چه مواردی است؟ 

  • بررسی دقیق بیش از ۲۰۰ نقطه از خودرو شامل فنی، موتور، گیریبکس، بدنه، جلوبندی، آپشنها، رنگ، اصالت خودرو و…
  • بررسی صحت کارکرد خودرو
  • بررسی اسناد و مدارک و وضعیت بیمه و گارانتی خودرو
  • مشاوره درقیمت‌گذاری خودرو
  • تنظیم قولنامه در محل در صورت توافق طرفین
  • ارائه‌ ی گزارش رسمی و مکتوب از کارشناسی خودرو

برای درخواست کارشناسی خودرو در کرج اینجا کلیک کنید.