برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کارشناسی خودرو کیا سراتو در محل

کیا سراتو یکی از خودروهای پرطرفدار شرکت کیا موتورز در ایران است. اولین مدل سراتو بیش از 15 سال است که رونمایی شده و تا به امروز سه نسل مختلف از این خودرو توسط کیا موتورز تولید و به بازار عرضه شده. خودرو های کیا سراتو موجود در بازار ایران نسل دوم این خودرو هستند که در ایران مونتاژ شده و در دسترس بازار ایران قرار گرفته است. این خودرو در دو مدل گیریبکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه شد. در حال حاضر و با توجه به تحریم های به وجود آمده برای صنایع مختلف کشورمان در حوزه های مختلف از جمله خودروسازی، تولید خودرو کیا سراتو در کشور متوقف شده و دیگر مونتاژ نمی شود.

اگر مایل به خرید خودرو کیا سراتو کارکرده هستید به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید این خودرو حتما خودرو را کارشناسی کنید. قیمت های بسیار بالا در بازار آشفته خودرو امروز و هزینه های سنگین تعمیرات خودرو ممکن است هزینه زیادی را برای شما در برداشته باشد.وب سایت ماشین بانک با در نظر گرفتن مدل ها و آپشن های مختلف خودرو کیا سراتو اقدام به کارشناسی خودرو کیا سراتو در محل می نماید تا با اطمینان خاطر بتوانید به خرید این خودرو بپردازید.

کارشناسی خودرو

مراحل کارشناسی خودرو کیا سراتو

تست رنگ و بدنه سراتو

کارشناسی رنگ خودرو کیا به وسیله دستگاه های دیجیتالی تشخیص رنگ انجام خواهد شد.کارشناسان ماشین بانک از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های تشخیص رنگ خودرو استفاده می کنند و هرگونه ضربه و خوردگی به خودرو به راحتی قابل شناسایی است. با استفاده از این دستگاه تعویضی بودن قطعات بدنه و صافکاری قابل شناسایی است.  ضربات وارد شده به خودرو در قیمت خودرو بسیار تاثیر گذار است. با توجه به نقاطی که آسیب وارد شده کاهش ارزش خودرو می تواند تا چندین میلیون تومان برآورد شود. لازم به ذکر است که خودروهای کیا سراتو مونتاژ شده در ایران نسبت به نسخه های وارداتی از کیفیت رنگ پایین تری برخوردار است و در ضربه ها آسیب بیشتری به رنگ خودرو وارد خواهد شد.

کارشناسی فنی خودرو

کارشناسی فنی خودرو باید توسط فردی با تجربه و حرفه ای صورت بگیرد. کوچیکترین سهل انگاری در کارشناسی فنی خودرو می تواند ضررهای سنگینی برای خریدار در پی داشته باشد. مهم ترین بخش هایی که در کارشناسی فنی خودرو مورد بررسی قرار می گیرد موتور و گیریبکس خودرو است. وجود آسیب و ایراد در این دو بخش موجب کاهش قیمت خودرو خواهد شد.علاوه بر موتور و گیریبکس خودرو، سیستم ترمز ، فرمان، تعلیق و جلوبندی نیز  مورد بررسی کارشناسان فنی ماشین بانک قرار خواهد گرفت.کارشناسی فنی خودرو به موارد فوق محدود نشده و کارکرد رادیاتور ، چرخ ها و… نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کارشناسی آپشن های خودروی کیا سراتو

آپشن های خودرو یکی از مواردی ست که می تواند در قیمت گذاری خودرو تاثیر گذار باشد. این آپشن ها می تواند به صورت فابریک بر روی خودرو موجود باشد و یا اینکه توسط صاحب خودرو بر روی آن نصب شده باشد. بررسی اصالت آپشن ها و صحت عملکرد آنها باید توسط یک کارشناس خبره مورد بررسی قرار بگیرد. از آنجا که ارزش آپشن های خودرو بسیار متفاوت است و کیفیت های مختلفی دارند، کارشناسان خودرو ماشین بانک می توانند به شما در این امر کمک نمایند.

با توجه به شرایط فعلی موجود در بازار خودرو کشور پیشنهاد می شود قبل از خرید خودرو حتما خودرو خود را آن را کارشناسی کنید. شما به راحتی و بدون هیچ گونه دردسر و تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو در محل استفاده کنید. برای کارشناسی خودرو در محل گام ابتدایی انتخاب خودرویی است که قصد خرید آن را دارید. با حوصله و دقت خودرویی که خواهان خرید آن هستید را انتخاب کنید. در صورتی که خودرو مورد پسند شما واقع شد برای کارشناسی خودرو در محل با ما تماس بگیرید:

اطلاعات لازم برای ارائه به کارشناس خودرو در این مرحله شامل مشخصات خودروی انتخابی و مکان و زمانی است که قصد حضور کارشناس در محل را دارید. پس از انجام این مراحل کارشناسان در زمان و محل درخواستی شما حاضر می‌شوند و به بررسی تمام آیتم‌های لازم در خصوص کارشناسی خودرو می پردازند. آنها موارد بررسی شده را همراه با بیان قیمت خودرو به شما به صورت مکتوب ارائه می‌دهند. با طی کردن این مراحل به سادگی می‌توانید از خدمات تخصصی کارشناسی خودرو بهره‌مند شوید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

کارشناسی خودرو

سخن پایانی

برای کارشناسی قیمت خودرو مستلزم طی کردن مراحل مختلف کارشناسی خودرو هستید. از آنجایی که در معامله همیشه استرس ضرر کردن وجود دارد و همه افراد علاقه به خرید جنس مرغوب و سالم دارند، پس بهتر است قبل از خرید خودرو از کارشناسی آن غافل نشوید.

به هر میزان که مراحل کارشناسی خودرو تخصصی‌تر باشد احتمال ضرر کردن شما به صفر می‌رسد. زیرا از جزئیات جنسی که خواهان خرید آن هستید به صورت کامل اطلاع پیدا می‌کنید. برای کارشناسی خودرو در خصوص برخی قسمت‌های آن شاید بتوان بدون نظر افراد تخصصی هم اطلاعاتی به دست آورد. اما به نظر می‌رسد که این گونه کارشناسی‌ها موجب اغنا خریدار نمی‌شود. به جای اینکه کارتان را با شک و شبهه پیش ببرید بهتر است که برای کارشناسی خودرو به افراد متخصص رجوع کنید.