برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کارشناسی خودرو نیسان جوک در محل

خرید خودرو کارکرده در بازار امروز یک فعالیت زمان بر و استرس زاست. خودروهای کارکرده اغلب دارای آسیب هایی در قسمت بدنه یا فنی هستند که موجب کاهش ارزش قیمت خودرو می شود. بهترین راه برای خرید خودرو کارکرده استفاده از خدمات کارشناسی خودرو است. با کمک و راهنمایی یک کارشناس خودرو به راحتی می توانید از سلامت فنی و ظاهری خودرو مطمين شوید و خودرو را با قیمت صحیح و مناسب خریداری نمایید. یکی از خدمات وب سایت ماشین بانک کارشناسی خودرو نیسان جوک در محل مورد نظر شماست. ماشین نیسان جوک در بازار امروز از ارزش بالایی برخوردار است و کوچکترین آسیب به بدنه و یا بخش فنی می تواند از ارزش آن بکاهد.

کارشناسی خودرو نیسان جوک شامل مراحل زیر است:

  • کارشناسی رنگ و بدنه نیسان جوک

اولین گام در کارشناسی خودرو نیسان جوک بررسی بدنه ماشین است. این بررسی که به وسیله جدیدترین ابزارهای تست رنگ خودرو انجام می شود توانایی شناسایی کوچکترین ایرادهای بدنه اعم از رنگ شدگی ، تعویض اجزای بدنه، صافکاری بی رنگ و… است. در این بررسی میزان آسیب دیدگی به خودرو در نقاط مختلف شناسایی شده و به فرد خریدار اعلام می شود.

  • کارشناسی فنی نیسان جوک

در این بخش به کارشناسی فنی خودرو ( سیستم ترمز، بررسی موتور و گیریبکس خودرو، ایربگ ها و تست دیاگ خودرو) پرداخته می شود.

  • تست آپشن ها و تجهیزات خودرو نیسان جوک

یکی از فعالیت های کارشناسان ماشین بانک اطمینان از صحت و سلامت آپشن های خودرو است. پس از بررسی خودرو آپشن های اصل و غیراصلی برای خریدار توضیح داده می شود. این آپشن ها می تواند شامل مانیتور، دوربین های ۳۶۰ درجه، کیت های مختلف و… باشد.

کارشناسی خودرو

با توجه به اینکه هر شرکت خودرو سازی از لحاظ آپشن ها و امکانات دارای تفاوت هایی با دیگر شرکت های تولید کننده خودرو است، هر خودرو حتما باید توسط کارشناس متخصص مورد بررسی قرار گیرد. به طور مثال کارشناسی خودروهای بی ام و متفاوت با خودروهای تویوتا است . وب سایت ماشین بانک با دارا بودن کارشناسان مجرب در خودروهای مختلف می تواند به شما در کارشناسی خودرو نیسان جوک کمک نماید.

هزینه کارشناسی خودرو نیسان جوک چقدر است؟

با توجه به این نکته که خودروهای داخلی و خارجی تفاوت بسیار زیادی از لحاظ موتور، گیربکس ، آپشن ها و تجهیزات و… دارند هزینه کارشناسی خودرو بر اساس نوع و مدل خودرو متفاوت است. برای اطلاع دقیق از هزینه کارشناسی خودرو مورد نظر در هنگام تماس با کارشناس با ذکر نوع و مدل خودرو، از هزینه کارشناسی خودرو مورد نظر مطلع شوید.

آیا امکان نوشتن قولنامه توسط کارشناس خودرو وجود  دارد؟

بله، در صورت توافق طرفین و در صورت درخواست از کارشناس امکان عقد قولنامه در محل کارشناسی خودرو وجود دارد.

برای درخواست استفاده از خدمات کارشناسی خودرو ماشین بانک، چه زمانی باید درخواست خود را ثبت کنیم؟

بهتر است در ابتدا خودتان خودرو مورد نظر را از نزدیک بررسی کنید و در صورتی که خودرو مورد نظر مورد پسند شما واقع شد درخواست کارشناسی خودرو نمایید. پس از درخواست کارشناسی خودرو، کارشناسان ماشین بانک در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضرخواهند شد.

کارشناسی خودرو