برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

درخواست کارشناسی خودرو در محله پاسداران تهران

اگر قصد خرید خودرو کارکرده دارید بهتر است قبل از خرید خودرو حتما خودرو مورد نظر را از لحاظ فنی ، بدنه، گیریبکس و… مورد کارشناسی قرار دهید زیرا بسیاری از خودروهای کارکرده موجود در بازار دارای آسیب های اساسی در قسمت فنی یا بدنه هستند که موجب کاهش عملکرد بهینه خودرو می شود. همچنین وجود این عیوب در خودرو در قیمت گذاری خودرو نیز تاثیر گذار است و از ارزش خودرو می کاهد.

شرکت کارشناسی خودرو ماشین بانک با همکاری ده ها کارشناس خودرو با تجربه می تواند در زمینه کارشناسی خودرو در محله پاسداران به شما کمک نماید.

تمامی مراحل کارشناسی رنگ و بدنه خودرو توسط دستگاه های دیجیتالی ضخامت رنگ و تمامی قطعات خودرو از جمله درها ، ستون، شاسی و … مورد بررسی قرار می گیرد.

مزایای استفاده از کارشناسی خودرو ماشین بانک

  • بیش از 200 نقطه از خودرو مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این بررسی شامل بخش های فنی ، موتور، گیریبکس و… می باشد
  • مشاوره در قیمت گذاری خودرو در صورت درخواست متقاضی کارشناسی خودرو
  • بررسی صحت اسناد و مدارک و وضعیت بیمه ای خودرو
  • تنظیم قولنامه در صورت توافق طرفین
  • ارائه گزارش مکتوب از خودروی کارشناسی شده

مراحل کارشناسی خودرو ماشین بانک

  1. بررسی کامل بدنه و سایر قطعات خودرو
  2. به دست آوردن نقاط ضعف و قدرت خودرو
  3. برآورد قیمت واقعی خودرو
  4. گزارش بررسی های صورت گرفته به صورت مکتوب

بهتر است در ابتدا خودتان خودرو مورد نظر را از نزدیک بررسی کنید و در صورتی که خودرو مورد نظر مورد پسند شما واقع شد درخواست کارشناسی خودرو نمایید. پس از درخواست کارشناسی خودرو، کارشناسان ماشین بانک در کمترین زمان در محل مورد نظر شما حاضرخواهند شد.

برای کارشناسی قیمت خودرو مستلزم طی کردن مراحل مختلف کارشناسی خودرو هستید. از آنجایی که در معامله همیشه استرس ضرر کردن وجود دارد و همه افراد علاقه به خرید جنس مرغوب و سالم دارند، پس بهتر است قبل از خرید خودرو از کارشناسی آن غافل نشوید.

به هر میزان که مراحل کارشناسی خودرو تخصصی‌تر باشد احتمال ضرر کردن شما به صفر می‌رسد. زیرا از جزئیات جنسی که خواهان خرید آن هستید به صورت کامل اطلاع پیدا می‌کنید. برای کارشناسی خودرو در خصوص برخی قسمت‌های آن شاید بتوان بدون نظر افراد تخصصی هم اطلاعاتی به دست آورد. اما به نظر می‌رسد که این گونه کارشناسی‌ها موجب اغنا خریدار نمی‌شود. به جای اینکه کارتان را با شک و شبهه پیش ببرید بهتر است که برای کارشناسی خودرو به افراد متخصص رجوع کنید.

هزینه کارشناسی خودرو در محله پاسداران چقدر است؟

هزینه کارشناسی خودرو ماشین بانک در محله های مختلف تهران یکسان است. هزینه کارشناسی خودرو به نوع خودرو بستگی دارد و این تفاوت قیمت به دلیل ایت است که خودروها از لحاظ گیریبکس، آپشن ها و تجهیزات و… با هم اختلاف دارند. برای اطلاع دقیق از هزینه کارشناسی خودرو مورد نظر خود با شماره زیر تماس بگیرید