برای مشاهده یافته ها از کلید Enter و برای خروج از کلید Esc استفاده کنید.

کارشناسی خودرو 206 در محل

خودرو پژو 206 از جمله پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات شرکت خودرو سازی ایران خودرو است که توانسته برای سال های متمادی جزو پرمتقاضی ترین خودروهای این شرکت باشد. این خودرو در اروپا نیز با استقبال زیادی مواجه شد و طی سال های متمادی شاهد تغییرات و به روزرسانی های زیادی در نسخه اروپایی این خودرو بوده ایم، با این حال ایران خودرو همچنان به تولید محصولی می پردازد که تفاوت چندانی با 206 مدل های 10 و 15 سال قبل ندارد. این خودرو ابتدا در 6 تیپ تولید و عرضه میشد اما در حال حاضر فقط تیپ 2 و 5 تولید می شود. خودرو 206 علاوه بر ظاهر جذاب و جوان پسند، بازار فروش خوبی نیز دارد به گونه ای که می توان انواع مدل های 206 را در کمترین زمان خرید و فروش کرد.

اگر مایل به خرید خودرو 206 کارکرده هستید بهتر است قبل از خرید این خودرو را کارشناسی کنید. خودروهای 206 موجود در بازار ممکن است طی سال ها کارکرد دچار استهلاک زیاد شده باشند که خرید چنین خودرویی می تواند هزینه زیادی روی دست شما بگذارد.وب سایت ماشین بانک با در نظر گرفتن تیپ های مختلف خودرو 206 ، اقدام به ارایه کارشناسی خودرو 206 می نماید تا خریدار این محصول با اطمینان کافی و اطلاع از وضعیت فنی و بدنه خودرو به خرید خودرو اقدام نماید.

کارشناسی خودرو

کارشناسی رنگ و بدنه خودرو 206

یکی از اقدامات اولیه برای کارشناسی یک خودرو، بررسی رنگ و بدنه خودرو است. بررسی رنگ خودرو می تواند ضربات وارد شده به خودرو را طی تصادفات شناسایی نماید. این ضربات می تواند تاثیر مستقیمی بر عملکرد صحیح خودرو داشته باشد.

قسمت هایی که در کارشناسی رنگ خودرو 206 بررسی می شود:

  • بخش سپر و گلگیر خودرو

وجود آسیب و خوردگی در بخش سپر و گلگیر خودرو یک موضوع رایج بین اغلب خودروهای 206 کارکرده است و به راحتی در هنگام تصادف دچار آسیب می شوند. بعضی از این آسیب ها قابل چشم پوشی هستند اما گاهی اوقات ضربه وارده به سپر و گلگیر خودرو به میزانی است که باید آن بخش را تعویض نمود. تعویض شدگی سپرها می تواند نشانه ای از آسیب شدید به بدنه خودرو 206 در تصادفات باشد.اغلب خودروهای 206 که بیشتر از 5 سال عمر دارند دارای ضربه در بخش گلگیر و سپر خودرو هستند.

  • درز درها

. برای بررسی این قسمت می توانید به صورت موازی با در و پنل قرار بگیرید و با دقت به بخش درزها نگاه کنید. ناهماهنگی بین درزها نشان از تعویض شدگی در یا پنل دارد.

  • رنگ شدگی سقف و بدنه

رنگ شدگی بدنه خودرو می تواند به دلیل زیبایی آن باشد اما در اغلب اوقات نشانه ای از تصادف و ضربه وارده به خودرو است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که سقف خودرو دارای رنگ شدگی باشد. رنگ شدگی سقف می تواند نشان از چپ کردن و ضربه شدید به بدنه خودرو باشد.

  • کاپوت ، ستون و درها

در صورتی که خودرو دچار تصادف شدید شده باشد، این آسیب دیدگی اثر خود را بر روی کاپوت، درها یا ستون خودرو بر جای می گذارد و یک کارشناس با تجربه به راحتی می تواند صدمات وارد شده بر خودرو را شناسایی نماید.

کارشناسی خودرو 206

تست دیاگ پژو 206

یکی از موضوات مهم در هنگام بررسی پژو 206، تست دیاگ خودرو است. کامپیوتر موجود در خودروهای 206 شامل سنسورهای بسیاری است که مسوولیت بخش های زیادی از خودرو را بر عهده دارد.به همین دلیل سلامت این سنسورها اهمیت زیادی دارد. با تست دیاگ، کارشناس خودرو می تواند از سلامت فنی بخش های مختلف اطمینان حاصل نماید. بسیار افراد هستند که با بزک کردن خودرو سعی درفروش خودرو با قیمت هایی بیشتر از ارزش واقعی آن دارند اما با کارشناسی خودرو می توانید از صحت و سلامت خودرو مطمین شوید.

بررسی بخش فنی و گیربکس و موتور خودرو

یکی از مهمترین موارد در کارشناسی فنی خودرو در واقع چکاپ کامل گیربکس و موتور می‌باشد. برای چکاپ خودرو باید به 6 مسئله توجه کنیم. اولین مسئله توجه به دنده‌هایی است که کار نمی‌کنند. برای این کار باید دنده را جا زد و با فشردن کلاج حرکت چرخ دنده‌ها را بررسی کرد. نشت روغن نیز دومین مسئله در عیب یابی گیربکس است. روغن گیربکس یک روغن قرمز رنگ است که به راحتی قابل تشخیص می‌باشد.

فاکتور بعدی بررسی کلاج است. اگر کلاج نتواند دیسک کلاج را از فلایول رها کند، این بدان معناست که کلاج شما مشکل داشته و مطمئنا گیربکس را نیز دچار خرابی کرده است. فاکتور بعدی ایجاد سر و صدا خودرو در هنگام خلاص بودن است. در صورت صدا دادن خودرو در هنگام خلاصی باید سریعا به یک کارشناس خودرو مراجعه کرده تا مشکل گیربکس را بررسی کند. بروز صداهای غیر طبیعی از موتور نیز بیانگر وجود مشکلاتی در گیربکس است. بوی سوختگی نیز شایع‌ترین مشکل گیربکس است. در صورت بر طرف نکردن این موضوع، گیربکس ممکن است برای همیشه از کار بیافتد. در بررسی خودرو 206 توسط کارشناسان ماشین بانک تمامی موارد لازم برای بررسی فنی خودرو مورد نظر قرار خواهد گرفت.

با توجه به حبابی که در بازارخودروی ِایران به وجود آمده است، به شما پیشنهاد می کنیم که هنگام خرید اتومبیل دقت لازم را به عمل آورید. برای خرید خودرو یکی از مواردی که شاید برایتان سخت به نظر برسد کارشناسی خودرو است. شاید با خودتان بگویید اکنون که قصد خرید ماشین دارم به چه نحوه ی باید از خدمات کارشناسی خودرو بهره مند شوم و امکان دسترسی به کارشناسان به چه نحوی است.

نگرانی برای این موضوع کاملا بی مورد است. زیرا شما به راحتی و بدون هیچ گونه دردسر و تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات کارشناسی خودرو در محل استفاده کنید. برای کارشناسی خودرو در محل گام ابتدایی انتخاب خودرویی است که قصد خرید آن را دارید. با حوصله و دقت خودرویی که خواهان خرید آن هستید را انتخاب کنید و سپس با شماره‌های موجود برای درخواست کارشناس خودرو در محل تماس بگیرید و درخواست کارشناس دهید. یکی از جاهایی که می توانید از خدمات کارشناسان مجرب آن استفاده کنید سایت ماشین بانک است.

اطلاعات لازم برای ارائه به کارشناس خودرو در این مرحله شامل مشخصات خودروی انتخابی و مکان و زمانی است که قصد حضور کارشناس در محل را دارید. پس از انجام این مراحل کارشناسان در زمان و محل درخواستی شما حاضر می‌شوند و به بررسی تمام آیتم‌های لازم در خصوص کارشناسی خودرو می پردازند. آنها موارد بررسی شده را همراه با بیان قیمت خودرو به شما به صورت مکتوب ارائه می‌دهند. با طی کردن این مراحل به سادگی می‌توانید از خدمات تخصصی کارشناسی خودرو بهره‌مند شوید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

کارشناسی پژو 206

سخن پایانی

برای کارشناسی قیمت خودرو مستلزم طی کردن مراحل مختلف کارشناسی خودرو هستید. از آنجایی که در معامله همیشه استرس ضرر کردن وجود دارد و همه افراد علاقه به خرید جنس مرغوب و سالم دارند، پس بهتر است قبل از خرید خودرو از کارشناسی آن غافل نشوید.

به هر میزان که مراحل کارشناسی خودرو تخصصی‌تر باشد احتمال ضرر کردن شما به صفر می‌رسد. زیرا از جزئیات جنسی که خواهان خرید آن هستید به صورت کامل اطلاع پیدا می‌کنید. برای کارشناسی خودرو در خصوص برخی قسمت‌های آن شاید بتوان بدون نظر افراد تخصصی هم اطلاعاتی به دست آورد. اما به نظر می‌رسد که این گونه کارشناسی‌ها موجب اغنا خریدار نمی‌شود. به جای اینکه کارتان را با شک و شبهه پیش ببرید بهتر است که برای کارشناسی خودرو به افراد متخصص رجوع کنید.

کارشناسی خودرو